Zgodnie z przepisami masz 14 dni na odstępienie od zakupu licząc od momentu otrzymania towaru. U nas masz aż 30 dni na zwrot.
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Zwrotu możesz dokonać odsyłając przesyłkę na swój koszt. Do odwołania nie jest możliwe dokonywanie zwrotów osobiście. Wypełnij formularz odstąpienia od zakupu dostępny
lub własnoręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Będziemy wdzięczni, jeśli towar będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu oraz oryginałem paragonu (lub faktury) odeślij / odwieź na adres wskazany w formularzu.
Pamiętaj
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Nie zapomnij dołączyć oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 DO 14 DNI od otrzymania zwrotu w magazynie sklepu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Zwrotowi nie podlegają produkty które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte. Nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym (spółki prawa handlowego tj spółki jawne, partnerskie, komandytowe, z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjne, proste akcyjne i ich warianty) i osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli zakup posiada charakter zawodowy.
Uszkodzona przesyłka ?
Wszystkie naszej przesyłki są ubezpieczone. Pamiętaj o sprawdzeniu przesyłki przy odbiorze i spisaniu protokołu szkody w przypadku uszkodzenia. Kurier ma obowiązek sporządzenia takiego protokołu nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki, jednak warunkiem jest jej rozpakowanie i zgłoszenie uszkodzenia w momencie odbioru.
Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:
- Numer zamówienia
- Numer listu przewozowego
- Zdjęcie uszkodzenia
- Skan protokołu szkody
- Opis sytuacji
Błędny produkt lub brak w przesyłce
Takie pomyłki raczej nam się nie zdarzają, ale jak to bywa wszystko jest możliwe. Jeżeli przy realizacji Twojego zamówienia doszło do pomyłki napisz do nas na adres:
reklamacje@klinikaagd.pl
Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:
- Numer zamówienia
- Numer listu przewozowego
- Indeks (numer z opakowania) otrzymanej części
- Opis sytuacji
Pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.