FAQ - najczęstsze pytania
Zapytania o części
Jakie są wymiary części ?
Najczęściej nie mamy wymiarów oferowanych części. Producenci przypisują do danego modelu sprzętu wykaz pasujących części. Dobierając elementy w ten właśnie sposób wymiary czy inne parametry nie są potrzebne. Podając model oraz numer seryjny urządzenia możesz mieć pewność, że część będzie odpowiednio dopasowana.
Czym są zamienniki ?
Zamienniki to części zamienne inne niż te które były stosowane fabrycznie. Zamienniki nie są podróbkami. Mogą one pochodzić z nowszego typu sprzętu, pochodzić z innej wersji kolorystycznej tego samego urządzenia. Zamienniki jakościowo nie odbiegają od części oryginalnej.
Czy sprzedajemy części używane ?
Oferujemy tylko nowe części zamienne.
Proces zamawiania
W jaki sposób można zamówić części?
Zamówienia w sklepie można składać
- przez sklep internetowy www.klinikaagd.pl
- e-mailem
szczegółowy opis znajduje się tutaj
Czy zamówienia można składać telefonicznie ?
Nie, sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.
Czy zamówienie można odebrać osobiście ?
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w naszym Punkcie Odbiorów Osobistych w Warszawie.
Czy trzeba się rejestrować ?
Nie, zamówienia w sklepie można składać bez zakładania konta.
Płatności
Jakie są dostępne formy płatności ?
Zamówienia w sklepie realizowane są po przedpłacie. Możliwa jest płatność zwykłym przelewem, oraz elektronicznymi płatnościami za pośrednictwem systemy DotPay (szybkie transfery, płatności kartą kredytową, przelewy on-line, płatności gotówkowe, płatności mobilne). Dostępna jest również wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze paczki od kuriera) Wszystkie szczegóły opisano tutaj
Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem ?
Tak, w przypadku wybranych form dostawy możliwa jest wysyłka za pobraniem.
Wysyłki
Jaki jest koszt przesyłki ?
Koszty i formy wysyłki zostały opisane tutaj
Jaki jest koszt wysyłki dwóch lub więcej części ?
Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zamówionych produktów. Przesyłki wysyłamy jedną zbiorczą przesyłką.
Czy jest możliwa wysyłka pod inny adres niż zamawiającego ?
Tak, jest taka możliwość. Dodatkowy adres można podać w momencie składania zamówienia.
Czy jest możliwa wysyłka za granicę ?
Tak, sklep realizuje zamówienia terenie Polski oraz krajów UE.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?
Status zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta. Status zamówienia można również sprawdzić tutaj. O aktualny status zamówienia można też pytać e-mailem lub telefonicznie.
Zwroty i reklamacje
Co zrobić jeżeli produkt dotarł uszkodzony ?
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy postępować zgodnie z procedurą dostępną
tutaj
Co zrobić jeżeli część nie pasuje ?
W przypadku otrzymania części która nie pasuje do urządzenia należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu. Procedura na wypadek takiej sytuacji opisana jest
tutaj
Czy mogę zwrócić towar ?
Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamówienia składane przez internet można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Procedura na wypadek takiej sytuacji opisana jest
tutaj
Na jaki adres wysłać przesyłkę zwrotną ?
Wszelką korespondencję należy kierować na adres KlinikaAGD.pl ul. Mory 12, 01-303 Warszawa
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ?
Zwrot płatności na podane przez Klienta konto następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru zwróconego na adres głównej siedziby sklepu KlinikaAGD.pl