0
0.00 zł
Wysyłka tego samego dnia od Poniedziałku do Piątku - zamów przed 13:00
Koszyk: 0 szt. | 0.00 zł

FAQ - najczęstsze pytania

Zapytania o części

Jakie są wymiary części ?

Najczęściej nie mamy wymiarów oferowanych części. Producenci przypisują do danego modelu sprzętu wykaz pasujących części. Dobierając elementy w ten właśnie sposób wymiary czy inne parametry nie są potrzebne. Podając model oraz numer seryjny urządzenia możesz mieć pewność, że część będzie odpowiednio dopasowana.

 

Czym są zamienniki ?

Zamienniki to części zamienne inne niż te które były stosowane fabrycznie. Zamienniki nie są podróbkami. Mogą one pochodzić z nowszego typu sprzętu, pochodzić z innej wersji kolorystycznej tego samego urządzenia. Zamienniki jakościowo nie odbiegają od części oryginalnej.
 

Czy sprzedajemy części używane ?

Oferujemy tylko nowe części zamienne.
 

Proces zamawiania

W jaki sposób można zamówić części?

Zamówienia w sklepie można składać
- przez sklep internetowy www.klinikaagd.pl
- e-mailem

szczegółowy opis znajduje się tutaj

Czy zamówienia można składać telefonicznie ?

Nie, sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

Czy zamówienie można odebrać osobiście ?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w naszym Punkcie Odbiorów Osobistych w Warszawie.

Czy trzeba się rejestrować ?

Nie, zamówienia w sklepie można składać bez zakładania konta.


Płatności

Jakie są dostępne formy płatności ?

Zamówienia w sklepie realizowane są po przedpłacie. Możliwa jest płatność zwykłym przelewem, oraz elektronicznymi płatnościami za pośrednictwem systemy DotPay (szybkie transfery, płatności kartą kredytową, przelewy on-line, płatności gotówkowe, płatności mobilne). Dostępna jest również wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze paczki od kuriera) Wszystkie szczegóły opisano tutaj

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem ?

Tak, w przypadku wybranych form dostawy możliwa jest wysyłka za pobraniem.


Wysyłki

Jaki jest koszt przesyłki ?

Koszty i formy wysyłki zostały opisane tutaj

Jaki jest koszt wysyłki dwóch lub więcej części ?

Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zamówionych produktów. Przesyłki wysyłamy jedną zbiorczą przesyłką.

Czy jest możliwa wysyłka pod inny adres niż zamawiającego ?

Tak, jest taka możliwość. Dodatkowy adres można podać w momencie składania zamówienia.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę ?

Tak, sklep realizuje zamówienia terenie Polski oraz krajów UE.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?

Status zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta. Status zamówienia można również sprawdzić tutaj. O aktualny status zamówienia można też pytać e-mailem lub telefonicznie.


Zwroty i reklamacje


Co zrobić jeżeli produkt dotarł uszkodzony ?

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy postępować zgodnie z procedurą dostępną tutaj

Co zrobić jeżeli część nie pasuje ?

W przypadku otrzymania części która nie pasuje do urządzenia należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu. Procedura na wypadek takiej sytuacji opisana jest tutaj

Czy mogę zwrócić towar ?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamówienia składane przez internet można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Procedura na wypadek takiej sytuacji opisana jest tutaj

Na jaki adres wysłać przesyłkę zwrotną ?

Wszelką korespondencję należy kierować na adres KlinikaAGD.pl ul. Mory 12, 01-330 Warszawa

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ?

Zwrot płatności na podane przez Klienta konto następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru zwróconego na adres głównej siedziby sklepu KlinikaAGD.pl

Niskie ceny
Na bieżąco monitorujemy ceny

Dostawa następnego dnia
Możesz zamówić z szybką wysyłką i odebrać następnego dnia

Oryginalne części
Zawsze używaj oryginalnych części

2021 Beko © All rights reserved.
Powered by